FAQ

Vanlige spørsmål

Åpent kjøp

Hvor lenge har du åpent kjøp?

  • Vi har alltid 30 dagers åpent kjøp.

Er det et åpent kjøp av alt?

  • Nei. Det er unntak fra den åpne kjøpsregelen. Disse produktene kan bare returneres i uåpnet emballasje: hygieneartikler, hodetelefoner og hodetelefoner. Hvis disse pakkene går i stykker, forbeholder vi oss retten til å nekte retur. Dette er av hygieniske årsaker.

Har du en fysisk butikk?

  • Nei. Vi er en e-handel og vår virksomhet er bare online. Derfor har vi ingen mulighet til å ta imot besøkende til vårt lager. Vi har ikke salg eller levering på stedet.

Leveranser

Hva er fraktkostnadene?

  • Alltid Fri Frakt. Også Du kan velg raskere frakt metoder etter betaling.

Hvor lang leveringstid er?

  • Vanlig leverings tid er 7-14 virkedager.

Varene kommer fra Spania, er her noe andre avgifter?

  • Nei. Prisene i kasse er siste og vi håndler ale import dokumentasjon og avgifter.

Reklamasjon og klager

Hvordan kan jeg returnere eller klage på en vare?

  • Alle våre varer forlater lageret med emballasjen i perfekt stand.
    Det første du bør gjøre er å kontrollere at antall mottatte pakker samsvarer med de sendte. For det andre, inspiser hver pakke eksternt med stor forsiktighet for å se om det er tegn på at det har blitt rammet eller mishandlet, for eksempel støt, ødeleggelser, hull, bokser i dårlig stand, kurertetninger eller tegn som kan føre til mistanke om at Varene kan bli skadet. Det er obligatorisk å legge notat og signatur på budets leveransedato, enten på papir eller digital støtte (PDA), "EMBALLASJE SYNLIG SKADET" hvis disse tegnene er til stede. Ikke signere en pakke som SYNLIG SKADET og deretter presentere bilder som viser synlig skade på det vil bety at hendelsen vil bli avvist.
  • Kontakt oss og skriv inn bestillingsnummeret ditt. Vær oppmerksom på at åpent kjøp kun gjelder ubrukte produkter, og for hygieneartikler, hodetelefoner og hodetelefoner må emballasjen være uåpnet.
  • For raskere behandling av saken din i tilfelle en klage: beskriv feilen, legg til bilder / video der feilen vises og informer om du vil ha et nytt produkt eller refusjon.
  • I tilfelle godkjent retur / klage gir vi en returseddel, så vi har gratis retur både ved angrerett og klage.

Jeg har mottatt feil produkt sendt til meg. Hvordan går jeg frem?

    • Send en e-post til kundeservice@arteta.no Legg ved et bilde av emballasjen der du ser artikkelnummeret (vanligvis en liten hvit etikett med blant annet batchnummer) slik at vi kan identifisere produktet du har mottatt. Vi vil da sende deg en returseddel for feil produkt, og du kan enten få riktig produkt eller pengene dine tilbake.